20111017

Secret Girls


M.



C.


[FRA]
Je tairai leur prénom. Je ne dirai rien du projet dont il est question. Vous pouvez m'intimider, me menacer, me kidnapper, tenter de me faire cracher le morceau… Même sous la torture, je ne parlerai pas. Je serai une tombe. Vous n'apprendrez rien sur ce shoot ultra-secret qui s'est tenu quelque-part il-y-a quelque temps… Pour vous consoler, je vous laisse ces deux images en cours de traitement, et un court message destiné à M & C : les filles, vous êtes des tueuses !
--

[ENG]
I won't say their names. I won't even say a word about that project. You can try to intimidate me, threaten me, kidnap me, you can try to make me talk … Torture me if you like, I won't speak a word. I'll remain silent, mute, tongue-tied. You will not know nothing about this confidential photo shoot that happened sometime, somewhere … Just for your consideration, I will let you have a peek, watch these two unfinished images, and I'll leave a little private message for M & C: Girls, you are Killers!
--

Secret Girls
Shot with Nikon D300 / Nikkor 50 mm f/1.8 / Two studio flash lights